BMS

BMS
BMS ÇELİK MUTFAK ÜRÜNLERİ

20 Aralık 2009 Pazar

BMS KLASİKLERİ

***BMS KLASİKLERİ / 1225 TOMBİK TENCERE TAKIMI***
BMS TENCERE

**1225 BMS KLASİĞİNİN İÇİNDE NELER VAR?

  • 7 LT TENCERE  
  • 4 LT TENCERE  
  • 3.8 LT TENCERE  
  • 3.3 LT TENCERE  
  • 2 LT GRİLL TAVA  
  • 1.4 LT TAVA  
  • BÜYÜK KOMBİ KASE VE KAPAĞI  
  • KÜÇÜK KOMBİ KASE VE KAPAĞI  
  • RENDE / ÇEMBER / VANTUZ
*TOPLAM: 18 PARÇA

**PİŞİRİM ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
  • SAĞLIKLI, YAĞSIZ VE SUSUZ PİŞİRİM YAPABİLME ÖZELLİKLERİNE SAHİPTİR.
  • BMS Sistemi, uzmanların sağlıklı yaşamak için önerdiği doğru beslenme yöntemlerinin koşullarını yerine getirir.
  • BMS Çelik Mutfak Ürünleri ile, özsu içeren besinler hiçbir katkı kullanmadan kendi doğal nemi ile pişirilir.
    Vitaminler, mineraller ve temel besin maddeleri korunmuş olur. Tazelik, koku, renk ve miktarda, klasik pişirimlerde yaşanan kayıplar olmaz.

11 yorum:

  1. Tencere kapaklarının tutacakları kırılmıştır.Nereden ve nasıl temin edebileceğimiz hususunda yardım bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Tencere setlerinin fiyatları nedir?

    YanıtlaSil
  3. Ben cok eskide kombi almistim izkaradedginiz alti duruyor utu bozuldu nasil temin edebiliriz

    YanıtlaSil
  4. Bensize nasil ulasirim acaba adana dan almistimbeni bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. 33 sene önce takımını almıştım hâlâ kullanıyorum çok memnununum kızlarımada almak ıstiyorum fiyatları hakkında bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Tencere kapaklarının tutacakları kırılmıştır.Nereden ve nasıl temin edebileceğimiz hususunda yardım bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  7. 28 yıl önce aldım hala kullanıyorum Gayet memnunuz.

    YanıtlaSil
  8. Bu tencere setinin fyatı nedir? Sadece bu set mi var başka bir site yok mu ürünleri gösteren

    YanıtlaSil
  9. En iyi düdüklü tencere tavsiyeleri için tıklayın : en iyi düdüklü tencere

    YanıtlaSil